Inbyggd klocka

Nebraska

Trådstartare
Har ni bra feeling vad klockan är utan att kolla först? Som när man vaknar t ex. Idag gissade jag 13 minuter fel på tiden. Det är ovanligt dåligt. det brukar normalt sett slå fel på fem, tio minuter.
 
Har ni bra feeling vad klockan är utan att kolla först? Som när man vaknar t ex. Idag gissade jag 13 minuter fel på tiden. Det är ovanligt dåligt. det brukar normalt sett slå fel på fem, tio minuter.

Jag har oftast hyfsad koll på vad klockan är utan att kolla, det kan slå 5-10 minuter hit eller dit ungefär som för dig.
 
Ja, jag är faktiskt riktigt bra på det. Definitivt på natten / morgonen, men även annars om jag råkar befinna mig någonstans utan klocka / telefon. Har ungefär samma success rate som ni ovan ;)
 
Jag har bra "korttidsklocka", men längre klockan suger.

Om jag tex startar mikron på 7 min 30 sekunder och går iväg och gör något annat, så helt plötsligt 7 min 20 sekunder senare så vaknar något till i hjärnan och säger att nu är det dags att gå till köket. Däremot kan jag titta på klockan för att se hur lång tid det är kvar innan 16.30 för att upptäcka att i själva verket är klockan 20.45...
 
Usch, jag har järnkoll. Det är rätt jobbigt för jag gissar att det betyder att jag aldrig slappnar av helt.
 
Nix, är jag ledig kan jag ha fel på ett par timmar. Jag har noll koll och är helt beroende av att tekniken hjälper mig att komma i tid.
 
Jag satt just och funderade över HUNDENS inbyggda klocka:D
Trots helt ändrade rutiner med andra tider här på jobbet och även promenader som ligger annorlunda så vet den lille rackaren när klockan är 13.30, den tiden då vi normalt brukar gå på lunchrundan. Hur sjutton gör han?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 153
Senast: __sofia__
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 200
Senast: manda
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 892
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp