JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Individualistiska fritidsvanor
Bukefalos 30 år!
(Arton.nu)
Forskarna Per Nilsson och Bengt Larsson har gjort en undersökning om ungas fritidsvanor bland drygt tvåtusen unga mellan 16 och 22. De unga kom både från storstadsområden som Stockholm, från mindre städer och glesbygden.
http://www.arton.nu/visa_artikel.php?id=1407
Moderator
Ulvlek: Snowroller II - Nu tar vi Åre!
Tjatter Påsklov!!
I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
Startad av Paddington
25 Mar 2020
Svar: 1 512
Visningar: 81 334
Allmänt
Summering av året
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Startad av Magiana
30 Dec 2016
Svar: 0
Visningar: 2 551
Dagbok
Slutridet på ett tag
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Startad av cassiopeja
16 Okt 2016
Svar: 0
Visningar: 2 742
Dagbok
Roliga saker som barn säger
Småbarn Julia och hennes pappa handlade igår, jag satt kvar i bilen. Maken ringde och frågade hur många av en grej jag ville ha, jag sa fyra...
Anna
Idag kl 11:39
Svar: 1 248
Visningar: 191 412
Barn
Kattbilder #10
Övr. Katt Tyvärr finns ingen av mina katter längre så det är inte aktuellt. Jag byggde diverse skydd men Salt var både stor och smart så han vann...
Catsu
Idag kl 12:54
Svar: 1 486
Visningar: 96 742
Katt
WE-tråden
Övr. Grenar Det är verkligen skillnad i vårt avlånga land, idag hade jag det såhär med promenad i havet 😅
EZMK
21 minuter sedan
Svar: 1 288
Visningar: 104 442
Grenar
Fjordingtråden
Gnägg Frestas lite (inte min).
Från en annan som drömmer om föl...
Men det är några år bort.
Cattis_E
53 minuter sedan
Hållbarhet i kylskåpet...
Tjatter Dessa två gräddförpackningar har stått oöppnade närmast kylelementet i mitt kalla kylskåp - liiite längre tid än vad som var tänkt från...
Startad av ameo
Måndag kl 16:42
Svar: 26
Visningar: 1 292
Allmänt