Info om jutsk häst

Fille

Trådstartare
Hej! Jag undrar om någon vet vart man kan hitta info om jutsk häst? Alltså en specifik jutsk häst, någon som har koll på danska stamboken? Har ett namn och ett nummer på en häst som jag skulle vilja veta mer om, tex mankhöjd :)
 
Kände en Jytsk häst en gång, får man fråga vad den heter? :)
(Ja jag vet, osannolikt att det är samma, men ändå :D)
 
Jag känner också en frederik från danmark, stod på kvinnerstaskolan när jag gick där men tror frederik ägdes av ena läraren, en något äldre man (pensionär för nåt år sen).
Åh, det är ju han :love:
Han var så gullig, så stor men då försiktig med allt! Jag har också gått på Kvinnersta :)
 

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 106
Senast: LiviaFilippa
·
Gnägg Med en hästapp kan man kolla farten på hästen, alltså Hästigheten! Hur fort går din Häst? Har den eld i baken!? Vad har Brunte för...
2
Svar
38
· Visningar
2 346
Senast: Sryoqwe
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 148
Senast: Bee
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 232
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Vinterföräldrar 23/24
  • Trött och arg

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp