Infractions: 1/0 (0)

jassica

Trådstartare
så står det ju under min avatar, vad betyder det? Kan det ha att göra med att jag fick en varning här om dagen?

men tycker det skulle vara konstigt, för jag fick det för jag trodde någon var troll, och det har väl säkert var 10e människa här på buke gjort men jag har aldrig sett någon annan ha sånt under sin avatar.
 
Sv: Infractions: 1/0 (0)

Hmm, vad knepigt när jag tittar i trådar jag skrivit i, även denna står det så här under avataren:

Reg.dat: 2007-10-15
Ort: Gävle
Inlägg: 2.167
Infractions: 1/0 (0)

och det sista har det inte stått någon gång förut, reagerade på det häromdagen.
 
Sv: Infractions: 1/0 (0)

Då är det bara du som ser det :) Och det är nog därför du aldrig sett det hos någon annan användare heller ;)
 
Sv: Infractions: 1/0 (0)

Det är bara moderatorerna, admin och användaren själv som kan se sånt.
 
Sv: Infractions: 1/0 (0)

jag fick det för jag trodde någon var troll

Det är sedan ett bra tag tillbaka inte tillåtet att hinta/skriva om sådana ljusskygga varelser offentligt på buke mig veterligen.

Fick ett gult kort för det samma alldeles precis när moddarna fick möjligheten att dela ut gula/röda kort (dvs för evigheter sedan), men såg aldrig att det noterades på min profil då, som det verkar göra nu.

Vet inte ens vad som hände med det där gula kortet :confused: När/om det försvann eller om det hänger kvar nånstans.
 
Sv: Infractions: 1/0 (0)

Och jag undrar också vad 0/1 betyder och vad skillnad är 1/0, men med lite egen slutledningsförmåga tror jag det första är banning:angel:, och den andra någon forma av varning.:confused:
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 275
Senast: Acto
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 067
Senast: Inte_Ung
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 591
Senast: Flixon
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 671
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp