Inga forum i raden uppe

Kilauea

Trådstartare
Är det nån uppdatering på gång? I raden där det brukar stå namnen på de olika forumen är det tomt, utöver "hem" och kugghjulet.

Om jag klickar på de tre strecken uppe till vänster kommer alla forum upp och kan väljas.

Surfar från mobil.
 
Lösning
Jag har precis genomfört en ganska stor ändring av menyn, tanken är dock att den inte skall verka så stor för er.

Samma meny skall synas på alla sidor och den skall innehålla det viktigaste, lätt tillgängligt.

Förhoppningsvis är det mesta på plats nu. Säg till om något verkar konstigt eller inte fungerar som det bör.
Jag har precis genomfört en ganska stor ändring av menyn, tanken är dock att den inte skall verka så stor för er.

Samma meny skall synas på alla sidor och den skall innehålla det viktigaste, lätt tillgängligt.

Förhoppningsvis är det mesta på plats nu. Säg till om något verkar konstigt eller inte fungerar som det bör.
 
Upvote 0
Lösning

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 094
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hej! Jag har flyttat till ett nytt stall. Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 450
Senast: Skye
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 897
Övr. Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
2 019
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp