Bukefalos 28 år!

Inge hår på tassarna ?!

B

BeccaL

Nu är det så att på bak tassarna av mina två kaniner så är det som en kal rand på tassen. Det är så på båda två fast värst på min :( Jag tror inte dom har ont av det för dom springer runt och skuttar precis som vanligt.

Smörjer på varje dag med salva fast det hjälper inte så jätte bra :/

Vad kan det bero¨på ? och hur kan ja fixa det nån bra salva elr nått annat?

snälla behöver hjälp!!
 
Sv: Inge hår på tassarna ?!

Risken finns att dom har fått pälsätare. Den ena kan ha mer en den andra men ofta så är det ju så att om en har har den/dom andra också om dom umgås och myser tsm.

Mina katter har förresten haft det en gång och började få kala fläckar. Jag som bidrar dom med miljarder pussar per dag kan man ju undra hur många pälsätande loppar jag råkat käka upp! :p
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 055
Senast: Mauen
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 550
Senast: karl_h
·
L
  • Artikel
Dagbok Först så VARNING att dethär kan bli triggande om mat och ät störningar och sånt. Men jag vill bara få ut saker. Men många här vet nog...
Svar
14
· Visningar
1 293
Senast: Ajaj
·
L
  • Artikel
Dagbok Det är så jävla mycket som är sjukt och konstigt och äckligt i denhär världen. Och det är så jävla svårt att veta vad man ska tro på och...
2
Svar
35
· Visningar
1 899
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp