Ingen internetanslutning, men ändå?

TeamLundVer

Trådstartare
Alltså, jag blir tokig här.
Som ni ser på bilden så påstår mobilen att jag inte har ngn internetanslutning. Den påstår detta oavsett om jag har den kopplad till vårt Wi-Fi eller inte. Och internet fungerar ju uppenbarligen eftersom jag kan skriva här 🤔

Det blir inte heller någon skillnad om jag startar om mobilen. 🤷‍♀️

Barnens paddor, som inte har egna simkort, verkar inte ha ngt problem med vårt Wi-Fi heller.

Någon som vet hur jag blir av med meddelandet högst upp?

/fru mer och mer irriterad på detta
Screenshot_20211004_221217_com.android.chrome.jpg
 
Ser likadant ut på min mobil idag. Har en huawei. Det funkar att surfa i alla fall. Har funderat på om det har något samband med fb-kraschen. Har det bara varit ikväll för dig med?
 
Så var det för mig igår också! Har huawei. Men idag ser det normalt ut :) Konstigt att det hänger ihop med hela Facebook-kraschen?
 
Så var det för mig igår också! Har huawei. Men idag ser det normalt ut :) Konstigt att det hänger ihop med hela Facebook-kraschen?
Troligtvis går kontrollen mot Facebook, antingen för att sälja lite mer data till dem, men mer troligt för att "Facebook funkar ju alltid, så om den sidan är nere, så måste personen inte ha fungerande internetuppkoppling"
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på att bli totalt tokig här. Jag har en dator och en router. De har fungerat bra ihop och jag har helt automatiskt kunnat...
Svar
8
· Visningar
2 554
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Jag kan inte kolla på Svt Play, bilden blir bara svart. Jag får fram alla små bilder på de olika programmen, men när jag klickar på...
Svar
5
· Visningar
2 729
Hästvård Ja, rubriken säger det mesta ;) Jag är djupt oroad över min ena pålle som inte känns hundra fräsch :( Bakgrund: Hästen är ett...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 804
Senast: Jate Volim
·
E
  • Låst
Övr. Barn Känner att jag vill skriva av mig lite... Mina älskade söner har inga farföräldrar. -De är inte döda, utan "bara"...
Svar
12
· Visningar
2 341
Senast: Kelda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp