Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Ingen som..

M

Mimmi22

Väldigt snygga bilder!!! :d Såg att det var många som ledde sina hästar med barn på ryggen, en dum fråga på det hela, är det under prisutdelningen??

S

__sandra__

Det finns en klass som heter leadline, där leds barnen på hästarna. Det är förmodligen det du sett.

M

Mimmi22

Okej, vad fräckt :) får ut och slänga upp min dotter på hästen, fast det lär nog dröja, det går bra och krama dom men sitta på är läskigt.
Vad går grenen ut på??

S

__sandra__

Jag har inte jättekoll men jag har fått för mig att det egentligen bara går ut på att leda runt barnen inne på banan en stund o sedan får alla rosetter?!
Jag kanske har fel, men det var så jag uppfattade det den gången jag såg det.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6500 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Hästnyheter Den 27 juni – 3 juli 2022 är det återigen dags för kampen om SM-gulden när SM-veckan sommar arrangeras i Linköping. Ridsporten kommer...
Svar
0
· Visningar
69
  • Artikel
Hästnyheter Den allmänna kvaltiden i några av ridsportens grenar utökas tillfälligt på grund av de restriktioner som finns under pandemin. Även...
Svar
0
· Visningar
64
  • Artikel
Hästnyheter Elitserien är färdighoppad. Här är alla 15 lag som har tagit sig till semifinal i lag-SM.
Svar
0
· Visningar
66
  • Artikel
Hästnyheter Nästa år är det premiär för Linköping att stå värd för SM-veckan. Nya idrotter då blir: speedway, hästsporten working equitation och...
Svar
0
· Visningar
65

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Trasig kyl/frys
  • Vaccinerade mot Covid-19
  • Bryta upp med sambo (långt)

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack #8
  • Senast tagna bilden XII