Bukefalos 25 år!

Inget kul på gång?

N

NightOwl

Hmm...
Det verkar som jag blir tvungen att flytta hem snart :cry:
Dom vill använda lägenheten jag bor i nu till annat och jag har inte hittat någon annan än.
Fick reda på detta idag :cry:
Blir nog inte så mycket western ridning om jag flyttar hem.

MVH/ Stefan

M

monke

Varför det, du skriver att Västergötland är hemorten, och där vimlar det ju av westerryttre och hästar.
Det är ju bara att knacka på hos närmaste granne så har dom säker en häst dom vill ha riden :idea:

Deppa inte ihop nu utan se möjligheterna istället :)

Monke :)

N

NightOwl

Västergötland är "hemma" för tillfället...
Men troligen inte så länge till, jag kommer inte härifrån från början.

MVH/ Stefan

J

jollebus

Stefan!
Man blir lite tjurig... :( har du inte fått klubbtidningen? Vi hade t.ex. Tommy Arvidsson här i torsdags, Vi har haft sadelpassning m.m. flera grejer även för er utan häst!
Det är massa mer grejer på gång i klubben!! :)
Ring och anmäld dig eller säg vad du saknar! :cool:
Hovclinic med Cecilia Augustsson Strand. John Moore, trail träff (det går att hyra häst och vara med eller bara komma och kika!) Ropingclinic m.m. är på gång okt-nov!
MVH
/pippi

N

NightOwl

Jo jag har funderat på John Morore grejen men jag bor nog inte kvar då...
Trialträffen verkar också kul och den hinner jag nog med innan jag flyttar också.

MVH/ Stefan

N

NightOwl

Nu har jag bott hemma i 3 veckor...
Om jag bara kunde fixa någonstans att bo skulle jag kunna fixa en praktikplatts i Fotskäl :crazy:

MVH/ Stefan

Liknande trådar

• Artikel
Hästnyheter Inget är som väntans tider säger man ju och nu väntar jag med spänning på årets enda föl. Juvret har börjat fyllas så smått och magen...
Svar
0
· Visningar
102
  • Artikel
Dagbok Fick SMS i fredags, att vi ska dra igång nere vid NT, trots att vi har ont om pengar - klarar våra löner till och med april... just nu...
Svar
0
· Visningar
312
Hemmet Går det rädda på något sätt? Flera av luckorna ser ut såhär. Det ser inte så kul ut förstås.. Köket renoverades någon gång på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 064
Hundhälsa Det känns helt hopplöst att hitta mat som hunden petar i sig utan att man behöver ge kula för kula ☹️ Bakgrund: 14 år gammal vovve med...
2
Svar
28
· Visningar
1 932

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2021 - del 2
  • Annonsera mera hundar

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare 2021