Inget kul på gång?

Hmm...
Det verkar som jag blir tvungen att flytta hem snart :cry:
Dom vill använda lägenheten jag bor i nu till annat och jag har inte hittat någon annan än.
Fick reda på detta idag :cry:
Blir nog inte så mycket western ridning om jag flyttar hem.

MVH/ Stefan
 
Varför det, du skriver att Västergötland är hemorten, och där vimlar det ju av westerryttre och hästar.
Det är ju bara att knacka på hos närmaste granne så har dom säker en häst dom vill ha riden :idea:

Deppa inte ihop nu utan se möjligheterna istället :)

Monke :)
 
Västergötland är "hemma" för tillfället...
Men troligen inte så länge till, jag kommer inte härifrån från början.

MVH/ Stefan
 
Stefan!
Man blir lite tjurig... :( har du inte fått klubbtidningen? Vi hade t.ex. Tommy Arvidsson här i torsdags, Vi har haft sadelpassning m.m. flera grejer även för er utan häst!
Det är massa mer grejer på gång i klubben!! :)
Ring och anmäld dig eller säg vad du saknar! :cool:
Hovclinic med Cecilia Augustsson Strand. John Moore, trail träff (det går att hyra häst och vara med eller bara komma och kika!) Ropingclinic m.m. är på gång okt-nov!
MVH
/pippi
 
Jo jag har funderat på John Morore grejen men jag bor nog inte kvar då...
Trialträffen verkar också kul och den hinner jag nog med innan jag flyttar också.

MVH/ Stefan
 
Nu har jag bott hemma i 3 veckor...
Om jag bara kunde fixa någonstans att bo skulle jag kunna fixa en praktikplatts i Fotskäl :crazy:

MVH/ Stefan
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok I morgon ska jag träffa psykologen för sista gången. Terapin mot fobin är totalt misslyckad. Inget har blivit bättre. Och fk vill att...
Svar
8
· Visningar
1 158
Senast: Wille
·
Ekonomi & Juridik Hej! Lite nyfiken på vad import kostnader idag inom EU ligger på ungefär. Funderar på att ta hem en häst från Tjeckien och är lite...
Svar
12
· Visningar
882
Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
688
Senast: Emmi
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 575
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dammigt
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Vänner som avbokar och ombokar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp