Inget ljud i cutscenes i KH3

Mirre

Trådstartare
Sitter och spelar Kingdom hearts 3 på ps4, ljudet funkar förutlm att det inte hörs något när de pratar i filmklippen. Det funkade förut utan problem, sedan försvnn det bara och nu får jag inte tillbaka det. Någon som vet hur man gör?
 
Sitter och spelar Kingdom hearts 3 på ps4, ljudet funkar förutlm att det inte hörs något när de pratar i filmklippen. Det funkade förut utan problem, sedan försvnn det bara och nu får jag inte tillbaka det. Någon som vet hur man gör?

Enligt internet ska följande funka:

Just got my copy of KH3 like everyone else today however when I go into a cutscene in the game I hear no voice from any the characters speaking, like Sora and others are talking but no voice sound but the background music is playing just fine. Is anyone else having this bug or issue?
Edit:
ISSUE SOLVED:
Going into your PS4 Audio settings you switch PCM to the Bitstream fixes the issue.

Och längre ner i tråden från reddit skriver någon att: "yeah you have to match the bitsream option to whatever your TV is set to. glad you figured it out "

 

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 627
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 263
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Hur överlever en företagare innan företaget börjar gå med vinst? Blir de försörjda av en partner? Eller jobbar de heltid och kör...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 958
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Jag har fått ont i en arm. Trodde först det var träningsvärk, men när det inte gått över på över två veckor kontaktade jag vården. Jag...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
5 770
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp