Inget nytt jobb!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blev lite ändrade planer.

2 dagar efter att jag skrivit på papper och lämnat in min uppsägning så ringer min arbetsledare och säger att de kan erbjuda mig stället jag vill ha (Jag har tidigare sagt att jag stannar om jag får det stället..)

Kändes lite dumt att ringa den nya arbetsgivaren och förklara situationen, men de förstod och sa att jag är så välkommen att höra av mig i framtiden.

Det känns skitbra. Nya stället är även i stan så jag kommer kunna cykla eller gå in :)

Nu har jag nedräkning till semestern, efter den så ska jag få gå med på det nya stället och se hur det funkar (flera timmar posthantering och lite städ) spännande!

Just nu är jag i patrullen, vilket är fruktansvärt på alla sätt och vis. Min kollega dränerar mig på energi totalt O_o
 

Grattis! Din arbetsgivare måste verkligen vilja ha dig kvar :up:

Ja.. dock så hade tjejen på stället jag får just sagt upp sig (hon fick jobb där.. ) så var nog mest därför :D
De var iallafall snabba på att ringa upp mig direkt och få tillbaka mig :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 948
Senast: Dimmoln
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu har 7,5 månad gått på jobbet där jag är och jag håller på och avslutar. Det är de snabbaste månaderna i mitt liv, herregud vad fort...
Svar
0
· Visningar
748
Senast: villhöver
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 522
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Har nedräkning varje dag, inte bara till julledigheten - utan främst till fullservicestallet. Är så trött på kvällarna. Idag vaknade jag...
Svar
2
· Visningar
1 020
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp