InglasadBalkong blommor..

H

Hannzo

Någon som har något tips på blommor som överlever på en inglasad balkong under sommaren? Kan bli otroligt varmt där ute mitt på dagen eftersom vi har både morgon, dags & eftermiddags-sol..

Tips?
 
Sv: InglasadBalkong blommor..

Jag har haft alla slags blommor och det har inte varit något problem, bara man kommer i håg att öppna upp inglasningen lite så att det kan komma in luft.

Passa på att odla tomater och gurka nu när du har ett "växthus"
 
Sv: InglasadBalkong blommor..

Jag har inglasad balkong har alltid haft blommor och sånt:) men bruka ju öppna mellan åt med så det kommer in luft.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Ska flytta till årsskiftet och får då en jättestor balkong, i det soligaste läget. Jag vill såklart ha växter på min balkong och det...
Svar
8
· Visningar
588
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 038
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
535
Senast: Ramona
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
417
Senast: shebeen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp