Inhandlat nya saker!!! =D

Mitrolle

Trådstartare
Fortsätter att samla på mig saker... :crazy: men denna gång var det saker jag verkligen behövde :angel:
En ny ridhjälm och Sprengerstigbyglar. Och ett par ridstrumpor blev det också. Och hästfoder.
Sprengerstigbyglarna var riktigt dyra (1295:-) men troligen väl värda sitt pris. Har lite knas med fotlederna/knäna och tror att dessa kan hjälpa. :crazy: men usch vad dyra! :eek:
Hjälmen var väl hyfsat pris på tycker jag, 780:-, det blev en jacson, svart ganska nätt modell. Bra - för mitt lilla huvud brukar ha en tendens att drunkna i hjälmar annars!
Har storlek 55! :D
 
Det känns ju bra att handla när man verkligen behöver! :) Jag var på Sharpman igår, kom hem dem lädertyglar, läderfett, borste, boots, B-vit, och godis (till mig)! Imorrn blir det en beställning till Börjes, stalltäcke, sadelövergdrag, vantar, strumpor och hoppshbrak. Ska till Odal och köpa lusern också, mindre roligt men nödvändigt! :smirk:
 
vill också ha en ny hjälm och sprenger stigbyglar, men det får nog blir någon billigare modell.. när ja då har köpt en hoppsadel (lär nog dröja ett tag)

själv bara längtar ja te julafton, har en stor klumpis hokr ahjälm åå som julklapp ska ja fåp en ny mycket nättare, lättare :)
 
Åååå va avundsjuk jag blir! :D
Vill också handla!!! Tyvärr tillåter inte ekonomin så många utsvävningar! :mad:
 
stigbyglarna är skitbra... är verkligen värda sitt pris!
 
Vad bra att ni hittat bra saker!

själv kan man inte köpa stigbyglar för över 1000.Fast det bereor ju helt på hur man prioriterar!

:D
 
Jag ska nog också shoppa lite idag!

Behöver sadelgjord, benskydd och ett träns. Samt lite foder.
Någon som kan rekommendera ett rödbrunt träns till ett billigt pris?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp