Inkapslad hovböld

Uppdatering.
Den "bra" veterinären kom tillbaka och jag fick en tid hos klinikens hovis.
Honom frågade jag om han tyckte att det var så illa att hon behövdes tas bort men han såg ut som en fågelholk när jag berättade vad den andra vet. sagt.
Nu går hon med sula och sko och är ute på bus med de andra i hagen.
Promenader varje dag och får börja tömköra och longera 💚💚
 
Editerat..
Vad bra att du fick tillbaka den vettiga veterinären. Det är precis vad jag hade krävt att få...
 
Uppdatering.
Den "bra" veterinären kom tillbaka och jag fick en tid hos klinikens hovis.
Honom frågade jag om han tyckte att det var så illa att hon behövdes tas bort men han såg ut som en fågelholk när jag berättade vad den andra vet. sagt.
Nu går hon med sula och sko och är ute på bus med de andra i hagen.
Promenader varje dag och får börja tömköra och longera 💚💚
Vad bra att du åkte in. Och när det gäller dessa typer av problem så en duktig veterinär har en dialog med en duktig hovslagare. Din trådstart här gjorde att mina varningsklockor började ringa ang veterinären som sa att det bara var att avliva.
Nästan att jag börjar fundera om det är en veterinär som jag tänker på som skulle kunna gjort just så som du beskrev.
 

Liknande trådar

Övr. Hund I helgen hade vi besök av vänner med barn och det var jobbigt för vår hund. Barnen är 2år och 4år och tyckte att hunden var väldigt...
2
Svar
28
· Visningar
3 755
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
1 531
Senast: Icfafn
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
19 981
Hästvård Jag skulle gärna vilja höra lite förslag och gisssningar på vad som kan vara fel på min häst. Har bokat kliniktid, men först om en...
Svar
5
· Visningar
2 373
Senast: bellala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp