Inloggningsproblem - utbruten från Buke fryser

Sleepy

Trådstartare
Vet inte vilken tråd jag ska skriva det här i, men i alla fall så händer det gång på gång för mig att det inte går att logga in eller logga ut. Får upp ett "hoppsan"-meddelande och sen är jag tydligen inloggad ändå. Loggar ut, går in på en annan sida och är plötsligt inloggad igen. Tröttsamt. Sen tar det även flera minuter innan ett nytt inlägg går att läsa i en tråd, även om det syns att någon skrivit.
 
Vet inte vilken tråd jag ska skriva det här i, men i alla fall så händer det gång på gång för mig att det inte går att logga in eller logga ut. Får upp ett "hoppsan"-meddelande och sen är jag tydligen inloggad ändå. Loggar ut, går in på en annan sida och är plötsligt inloggad igen. Tröttsamt. Sen tar det även flera minuter innan ett nytt inlägg går att läsa i en tråd, även om det syns att någon skrivit.
Ja det där hoppsan dyker upp rätt ofta. Jag är alltid Inloggad, och då jag går in på buke, ser att jag har nya notiser och klickar på dem får jag alltid upp hoppsan. Måste refresha sidan för att det ska funka.
 
Är no lika bra att ha detta problem i en egen tråd då det rimligen inte har att göra med problemen i de andra trådarna.

Här tror jag mig veta vad detta kan bero på och skall försöka lösa det så fort som möjligt.
 
Är no lika bra att ha detta problem i en egen tråd då det rimligen inte har att göra med problemen i de andra trådarna.

Här tror jag mig veta vad detta kan bero på och skall försöka lösa det så fort som möjligt.
Detta är liknande problem som jag hade med min tråd som inte gick att avignorera. Den är fortfarande ignorerad för mig men finns inte i listan (men den är numera full så det är inte längre ett problem av den anledningen)
 
Det finns en till sak som kanske skulle behöva ändras men jag väntar med det tills jag hört från flera om det verkar fungera ändå.
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
3
· Visningar
149
Senast: Rosett
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 935
Senast: Daff
·
  • Artikel
Dagbok Plötsligt så känner jag mig bara så förbannat tjatig och ältande och trött på mig själv. Har därför skrivit upp en lista över ämnen som...
Svar
7
· Visningar
560
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 076

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp