inpackning för både hår och hårbotten?

ameo

Trådstartare
Moderator
Vissa saker är svåra att googla sig fram till, som t.ex om det finns någon bra inpackning som kan hjälpa både torr hårbotten och torrt/sprött hår.
Finns det?
Någon som provat nåt och kan rekommendera?
 
Jag gillar Bruns produkter. Använder serie no.2 för torrt eller lockigt hår.
Är det för hårbotten också?
Jag är, helt ärligt, helt kass på kosmetiska produkter och hur de används. Men hårinpackningar brukar ju vara i första hand för hårets längder. Och jag är egentligen mest ute efter något som hjälper torr och känslig hårbotten, som gärna är bra för håret också...
 
Är det för hårbotten också?
Jag är, helt ärligt, helt kass på kosmetiska produkter och hur de används. Men hårinpackningar brukar ju vara i första hand för hårets längder. Och jag är egentligen mest ute efter något som hjälper torr och känslig hårbotten, som gärna är bra för håret också...
Den kan även användas som lotion på kroppen, så jag tänker att det kan funka i hårbotten? Jag brukar använda det i hela håret inklusive vid hårbotten.
 
Är det för hårbotten också?
Jag är, helt ärligt, helt kass på kosmetiska produkter och hur de används. Men hårinpackningar brukar ju vara i första hand för hårets längder. Och jag är egentligen mest ute efter något som hjälper torr och känslig hårbotten, som gärna är bra för håret också...
Jag använder Bruns inpackning till torr hårbotten och det fungerar fint. Har bytt ut schampo mot inpackningen (så länge inte håret är riktigt illa).
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 487
Senast: miumiu
·
Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 999
Senast: Rugge
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 614
Senast: Hedinn
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 343
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp