Inredningstips tack =)

KisseNova

Trådstartare
Jag håller på att fixa i ordning mitt hem, tyvärr saknas det kort då kameran har sagt hej då till ett liv med mig. Får se om jag kan lägga in bilder i helgen.

Vardagsrum :Kan man ha för många hyllor i ett rum utan att ser för dumt och trång ut ? Har 2 hyllor över soffan, och funderar på att sätta hyllor (kommer bli som en hörnhylla) över databordet där jag kan ha våra dataspel eftersom dom just nu är i skåpet på bokhyllan. Men eftersom dvd-samlingen ökar så minskar platsen till dataspelen. Men undrar om det kan bli för mycket eftersom det kommer vara rätt få möbler i vardagsrummet när jag är klar. Kommer bara finnas bokhylla, soffa, soffbord och databord samt en stor kattstapel.

sovrum :funderar jag på en hylla över sonens bänk med leksaker där jag kan ställa hans dopsaker. Men då blir det för mycket med en hylla över sängen, räcker det med en stor tavla över sängen ?

Köket : Har en smal gång in i köket där jag funderar på att sätta 2 smala hyllor som man kan ha kort eller annat på. Men kan det bli dumt med hyllor i nästan varje rum eftersom jag ska sätta upp hyllor på toaletten så jag har någonstans att ställa mina parfymflaskor, hårspray osv.

Hallen är redan planerad såvida jag hittar stora fotoramar eller liknande som jag kan sätta in sonens konstverk i.

Svårt att ge tips utan att se rummen men lust att försöka ändå ;)
 
Sv: Inredningstips tack =)

Svårt att säga utan bilder, ja.

Vardagsrummet: Det KAN säkert bli för mycket hyllor, svårt att föreställa sig hur det ser ut.

Sovrummet: Det funkar nog med både hylla och tavla, speciellt om tavlan hänger på sängens långsida och hyllan på kortsidan eller liknande.

Köket: Varför inte hänga upp fotona på väggen istället?
 

Liknande trådar

Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 800
Senast: a1agnlju
·
Hemmet Skulle behöva lite tips och idéer! Vi har ett litet "extrarum" som vi använder som "datarum/kontor" och gästrum. Saken är den att vi har...
Svar
4
· Visningar
1 653
Senast: bollen__
·
Anläggning Hej! Jo nu är det min tur, min familj har köpt gård:love: Och vi flyttar in 1 april:love: Men nu börjar ju tankarna gå på hur allt ska...
2
Svar
31
· Visningar
3 121
Senast: LillaMusse
·
Katthälsa Jag och min sambo har blivit med två söta och underbara små jamare. Vi vill båda ha dem men vi är inte riktigt överens om hur...
Svar
5
· Visningar
3 274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp