Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grått eller typ grå-turkos-ish hade kanske varit snyggt? :)

Jamen kanske turkosisch! Det går ju igen i lampan vid fönstret!
Såhär ser det ut nu:
31766
 
Perfekt tråd för mig! Behöver inspiration! Flyttade in i en ny lägenhet i februari. Har fått del flesta "bas“möblerna på plats. Men behöver komma vidare så det blir mysigare!
 
I min kombinerade köksdel/garderob ( :angel: ) jag jag just nu en ful vit klädhäst. Har försökt hitta ngn snygg i mässing men alla är för låga (måste kunna hänga klänningar). Har ni några tips? Den bör helst vara minst 160 hög (det är där det fallerar).
Överväger annars att spraya nuvarande antik mässing iallafall tillsvidare (har sån spray) men det lär ju inte hålla förevigt

Visa bifogad fil 31762

Fäst en stång från taket: Krokar i taket, mässingskedja och gardinstång i mässing med snygga knoppar.
 
Jag röstar för teak-aktig betsning så kan du byta färg på dynorna om du vill eller tröttnar på färgen.

Sugen på byta tyg är jag redan :D men helt värdelös på sy och tänker att det är dyrt att lämna in...

Såg att bemz hade fina tyger, vissa lite dyra kanske...
 
Sugen på byta tyg är jag redan :D men helt värdelös på sy och tänker att det är dyrt att lämna in...

Såg att bemz hade fina tyger, vissa lite dyra kanske...
Tror inte det nödvändigtvis måste vara jättedyrt? Det är väl inga superkomplicerade kuddar? Så lite beroende på tyg tänker jag :) Men värt att kolla iaf! För i min värld känns det enklare att ha en ”neutral” färg på möbeln som passar in i hemmet för att slippa måla om allt när en vill byta färg :D Men så är jag bättre på att sy än måla möbler :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
370
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
665
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 193
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp