Insändare: "Öppet brev till Svensk Travsport, Daniel Redén och travsportjournalister:"

Jag förstår varför ST är så sega. Hur de än vänder sig har de ju ändan bak. Jag säger inte att inte Redén gjort bort sig men ST har ju gjort bort sig i lika hög grad om inte högre iom att de hade informationen på bordet framför sig och ändå släppte igenom hästen för start. Kritiserar det Redén så kommer ju en ännu större skopa kritik hamna i deras eget knä iom att det är det som är "tillsynsmyndighet"
 
Ja ST får skämmas rejält, klart de drar ut på de hela samtidigt skadar de deras skamfilade rykte ännu mera .. Samtidigt kan jag förstå precis vad Lars menar, de är fasiken inte rättvist att man skiljer på folk & folk .. För de är precis så de är, Reden fortsätter starta på ingen av Stall Zets hästar har startförbud pga av obetald faktura.
Men vi har andra exempel där de varit väldigt snabba med att döma ut straff. Tex Stephanie som åkte dit på att hästen hade magnetskydd på sig under tävlingsdagen, då högg de direkt och delade ut straff och böter.
 
Ja ST får skämmas rejält, klart de drar ut på de hela samtidigt skadar de deras skamfilade rykte ännu mera .. Samtidigt kan jag förstå precis vad Lars menar, de är fasiken inte rättvist att man skiljer på folk & folk .. För de är precis så de är, Reden fortsätter starta på ingen av Stall Zets hästar har startförbud pga av obetald faktura.
Men vi har andra exempel där de varit väldigt snabba med att döma ut straff. Tex Stephanie som åkte dit på att hästen hade magnetskydd på sig under tävlingsdagen, då högg de direkt och delade ut straff och böter.
Åke Svanstedt-affären var ju lika pinsam den med..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I ett öppet brev till Danska ridförbundet ställer den tidigare elitidrottschefen Kimi Nielsen kritiska frågor om ridsportens utveckling...
Svar
0
· Visningar
526
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Svensk ridsport har under året skakats av vittnesmål som gör gällande, bland annat, orimliga arbetsförhållanden och sexuella övergrepp...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Daniel Redén överklagar Stad:s beslut samtidigt som den utställda mångmiljonfakturan bestrids. Samtidigt avvaktar Svensk Travsport med...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
833

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp