Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Insektsmedlet 7 (seven)

Kissing Spine

Trådstartare
Använde detta för två år sedan tror jag. (eller ett?) I vilket fall så skyddar det mor 7 sorters insekter och man sprayar på det. Helt superbra, folk åkte flera mil enkom för att köpa medlet i vår lokala hästsportaffär. Men helt plötsligt fanns det inte mer :crazy:. Någon som vet om det går att få tag i?

K

Kirasi

Sv: Insektsmedlet 7 (seven)

Det går inte längra att få tag i Sverige. Förbjudet blev det. Det var mycket effektivt och då kan man ju undra vad som fanns i det?:eek: :eek: :eek:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5513 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
14 697
  • Låst
  • Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt...
2
Svar
29
· Visningar
2 381
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är ganska fascinerande att iaktta hur den här jobbsituationen påverkar mig, och vilken enorm skillnad det är att (ofrivilligt)...
Svar
16
· Visningar
1 406
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
1 613

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Utflyktsförslag - tack :) !
  • Vad gör vi? Del CXXXIV
  • Bup

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 25
  • Hönstråden II