Bukefalos 28 år!

Insider på Tv 3 ang. Kamphundar

J

Juvelflickan

Hejsan. Jo, ämnet är lite sent, jag vet. Hehe.. :o

Vad tyckte ni om det avsnittet?
Undrar nämligen bara om någon spelade in det programmet då det handlade om Kamphundar?

MYCKET tacksam för svar!

/Frida :banana:
 
Jag har bara halva inspelat, tyckte att debatten va urlöjlig, dom bara gapade i munnen på varandra..dessutom var Ordf från SPF den enda lämpliga debattören, dom kunde stykit hon från "mollies vänner" då denna omplacerings-förening är det mest oseriösaste i sverige :mad:

det lilla jag fick se av själva programmet var mest om den stackars dogo tiken som skulle avlivas och den ansvarslösa fd ägaren som va så naiv och "duktigt" ordnade att tiken fick avlivningsbeslut... :cry:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
862
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 743
Senast: Lhas
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 236
Senast: Habina
·
Hundhälsa Hej! Vi har en okastrerad staffehane på 14 månader, som jag stundtals kan bli lite galen på :) Han är normalt sett en lugn och trygg...
Svar
5
· Visningar
1 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp