Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Inskrivning

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

dorisdoris

Skall på inskrivning nästa vecka hos barnmorskan. Frågad hur lång tid besöket tar, 1.5 h :eek: svarade hon! Vad GÖR man under 1.5 h?

Senast jag var hos läkaren, inklusive 2 sprutor och undersökning tog det max 45 minuter...

Sv: Inskrivning

Min inskrivning tog 1 1/2 h, min kompis tog 35 minuter. Jag tror det beror på hur mycket funderingar man själv har och så.

Jag blev vägd, de tog blodtryck och blodvärde, urinprov och därefter fick vi svara på en massa frågor om jobb, adress osv. Därefter fanns tid för att ställa frågor, en tid som vi uppenbarligen utnyttjade väl.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp&Själ hej jag har haft cellförändringar i några år nu men då jag varit under 27 skulle jag avvakta för dom ej vill behandla kvinnor under 27...
Svar
7
· Visningar
628
Trav Någon som haft häst med fissur, alltså en spricka i skenben på häst som kommit tillbaka och tävlat igen? Framförallt i ett framben. Hur...
Svar
2
· Visningar
323
Kropp&Själ Visste inte riktigt vilken rubrik jag skulle skriva, men jag har börjat med antidepressiv medicin. Jag vet att det är många här på...
Svar
5
· Visningar
362
Hästvård Min häst har känts stel och lite ovillig i ridningen senaste tiden. Har haft ut ET som har konstaterat att han har väldigt ont i nacken...
Svar
6
· Visningar
876

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Övergång till fisk?
  • Hudvårdstråden
  • Träning & hälsa tråd 8

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridbyx-tips