Inskrivning

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

dorisdoris

Skall på inskrivning nästa vecka hos barnmorskan. Frågad hur lång tid besöket tar, 1.5 h :eek: svarade hon! Vad GÖR man under 1.5 h?

Senast jag var hos läkaren, inklusive 2 sprutor och undersökning tog det max 45 minuter...
 
Sv: Inskrivning

Min inskrivning tog 1 1/2 h, min kompis tog 35 minuter. Jag tror det beror på hur mycket funderingar man själv har och så.

Jag blev vägd, de tog blodtryck och blodvärde, urinprov och därefter fick vi svara på en massa frågor om jobb, adress osv. Därefter fanns tid för att ställa frågor, en tid som vi uppenbarligen utnyttjade väl.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 888
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag har ju nyligen genomgått vad som blev en större bukoperation där en (förhoppningsvis) godartad, stor tumör togs bort. Att det rörde...
Svar
12
· Visningar
835
Senast: Ninnurur
·
Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
14
· Visningar
980
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp