Bukefalos 28 år!

inspiration!

C

CarolineNSV

Ska rida idag och det står still i huvudet.
Jag har valet att rida ut.
eller rida på en liten avdankad travbana.

Hade tänkt mig nån galoppträning, övergångar, försöka få honom mer samlad o lyhörd.

Hur tycker ni ja ska träna o främst Vad ska ja träna idag!!
:bump: :eek:
 
Sv: inspiration!

svår fråga i med att jag inte vet någonting om din häst....

Varför inte göra båda delarna? träna lite på banan och så snabbt han går som en klocka, rid ut! :) så brukar jag göra ibland när jag inte vet ;)
 
Sv: inspiration!

svår fråga i med att jag inte vet någonting om din häst....

Varför inte göra båda delarna? träna lite på banan och så snabbt han går som en klocka, rid ut! :) så brukar jag göra ibland när jag inte vet ;)


hehe ja! funderar på att gå till en liten skogsväg med några pytte terräng hinder (typ stock o liknande) :D
 
Sv: inspiration!

Jag bestämmer aldrig vad jag ska göra eller vart jag ska rida förrän jag sitter på hästen.
Vad jag ska göra beror på dagsformen på hästen. Vart jag rider beror på mig själv och vädret oftast.

/M
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 500
Senast: MiniLi
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 467
Senast: Miiikaela_
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
2 072
Senast: JohannaB
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 087
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp