Inställd midsommar...

Sjukt dålig stil av din kompis tycker jag! Har man kommit överens om att göra något med en person är det inte okej att bara överge den planen sådär vind för våg när något annat kommer upp - framförallt inte när man vet att det leder till att den personen blir kvar ensam! Det känns som sånt som hände när man var 14-15 och inte visste bättre, men knappt ens då... Det minsta hon kunde gjort i så fall var att kolla med dig om det vore okej att ni alla tre åker iväg med mannens kusiner i så fall.
 
Sjukt dålig stil av din kompis tycker jag! Har man kommit överens om att göra något med en person är det inte okej att bara överge den planen sådär vind för våg när något annat kommer upp - framförallt inte när man vet att det leder till att den personen blir kvar ensam! Det känns som sånt som hände när man var 14-15 och inte visste bättre, men knappt ens då... Det minsta hon kunde gjort i så fall var att kolla med dig om det vore okej att ni alla tre åker iväg med mannens kusiner i så fall.

Tycker också det... men orkar inte lägga energi på att "gnälla" om det :(
 
Men kunde du inte fått följa med dit? Så taskigt. Särskilt tre dagar innan...

Hon skrev inget om det, och jag är inte den som bjuder in mig själv heller :(
Hon vet dock att jag inte är så förtjust i hans kusiner så kan ju vara därför med...
 
Hon skrev inget om det, och jag är inte den som bjuder in mig själv heller :(
Hon vet dock att jag inte är så förtjust i hans kusiner så kan ju vara därför med...

Ah, jag förstår. Men kanske bättre än att vara själv?
Usch så tråkigt. Vilken besvikelse. 😰
 
Planen var middag och häng med bästis, hennes man, hennes mamma plus sambo.

Nu skrev bästis att hennes mamma redan hade planer så bästis kommer åka iväg med mannens kusiner och fira.

Kvar blev jag. Känns ju lagom kul :(

Fy så taskigt gjort!
Du får hänga virtuellt med dina kompisar på buke om du inte hittar på något annat
 
Fyyyyyyyy känner så med dig! Min bästis gjorde likadant för några veckor sen. Jag blev jätteledsen och berättade det en vecka senare (vi hade inte pratat på hela den veckan för hon var upptagen med nya kompisen hon dissade mig för). Hon kände sig attackerad och ytterligare nån vecka senare dök hon upp med fika som att inget hänt. Försöker också att inte vara oskön och gnälla om det men nog sjutton skaver det... ☹️
 
Been there, done that. Vi var ett kompisgäng, dom bjöd in sig till oss på midsommar (vi hade tänkt en lugn kväll), vi fick städa och laga mat och dom kom hit och pratade inte med oss på hela kvällen (mer eller mindre).

Nu är dom ett kompisgäng.

Kommer spendera midsommar med min sambo - kanske vi kan ha ett zoom-midsommarfirande? :-).
 
Tack för alla svar! Det är första gången hon gjort såhär (vi har varit nära i 10 år) så förstår inte riktigt hur hon tänkt. Hon har heller inte frågat vad jag ska hitta på istället...

Men men. Min vovvi kommer och är med mig iallafall :heart
 
Fyfan vad tråkigt, förstår verkligen besvikelsen och känslan av att bli ensam kvar. Här finns en stol över till dig för firande men att åka över hela Sverige i dessa tider är ju inte optimalt.. Hoppas du får en fin midsommar vad det än blir :heart popcorn och hundmys är liksom midsommar det också!
 
Här är en till som det inte blev som det var tänkt för. Skulle fira med föreningen men blev inställt som jag iofs har misstänkt.
Har bestämt mig för att ta väska och sovsäck för att vandra några dagar istället, ska bara städa lite innan och ladda upp powerbank.
Igen vandring fören åskan försvinner 😒
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag önskar så jävla mycket att jag kunde vara lite mera som andra. Som att många verkar kunna bara skita i vad andra tycker och hur...
Svar
11
· Visningar
893
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 655
Senast: Roheryn
·
Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 019
Senast: lil-sis
·
L
  • Artikel
Dagbok Som några nog vet så dog våran hund B i höstas 💔 Och hon var min bästavän och den som jag tyckte MEST om och var som mest nära i hela...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 838

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp skäller på män
  • bandage på katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp