Inställd midsommar...

Idag skrev hon och frågade om jag hittade nåt att göra, svarade nej. Och då skrev hon "Dina föräldrar då?"

Hon om någon borde veta att min relation med mina föräldrar inte är toppen och att jag står ut i deras sällskap max några timmar...

Jag blir bara argare och argare. Först blev jag mest paff...
Måste ju ta upp detta med henne nån dag framöver känner jag, men hur tusan lägger man fram det?
 
Men alltså, hade mamman ens någon aning om att ni planerar hänga med henne? Det verkar ju inte så och då är det ju helt naturligt att det blir avbokat.
 
Men alltså, hade mamman ens någon aning om att ni planerar hänga med henne? Det verkar ju inte så och då är det ju helt naturligt att det blir avbokat.

Nej, jag trodde ju det.
Men varför kan dom två inte bara fira med mig? Eller kanske bara fråga om jag ville med till kusinerna? Det är just grejen... hon visste att jag skulle bli ensam annars.
 
Asch @pepp, hade jag sett det här innan hade vi ju kunnat ta en hundpromenad eller så, om du hade velat (och om Totte hade accepterat oss som promenadsällskap :D). Hoppas du och T får en fin kväll! Vi sitter också hemma utan något speciellt att göra, men självvalt och då känns det ju oftast bättre...
 
Asch @pepp, hade jag sett det här innan hade vi ju kunnat ta en hundpromenad eller så, om du hade velat (och om Totte hade accepterat oss som promenadsällskap :D). Hoppas du och T får en fin kväll! Vi sitter också hemma utan något speciellt att göra, men självvalt och då känns det ju oftast bättre...

Fin du är :heart vi har tagit en liten promenad och simmat lite iallafall! Nu ligger han utslagen..

Hade det varit självvalt hade det känts okej, men inte när man verkligen vill vara med människor :(
 
Jag blir bara argare och argare. Först blev jag mest paff...
Måste ju ta upp detta med henne nån dag framöver känner jag, men hur tusan lägger man fram det?
Orkar du inte ta det öga mot öga, så kör du på ett mess. Skriv som det är och hur du känner.

Och tänk inte på att vara schysst eller skön, ut med skiten. Det är helt okej att skälla ut i denna situationen!
 
Så trist av din vän! Jag firar med mina två vänner och deras unge. Inget konstigt alls, speciellt inte i år när man ska försöka begränsa att träffa mycket folk ju.
 
Vi firade inte alls. Skulle fira med svärisarna osv istället men sonen vaknade tokförkyld så nu sitter vi i pyjamas och ser på film istället
15926444231705645150452177271751.jpg
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag önskar så jävla mycket att jag kunde vara lite mera som andra. Som att många verkar kunna bara skita i vad andra tycker och hur...
Svar
11
· Visningar
893
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 013
Senast: lil-sis
·
L
  • Artikel
Dagbok Som några nog vet så dog våran hund B i höstas 💔 Och hon var min bästavän och den som jag tyckte MEST om och var som mest nära i hela...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 836
  • Artikel
Dagbok Nu är jag där igen. I ett mellanläge inför hösten, taggad men även nervös och lite känslan av ”vafan har jag gett mig in på nu”. Jag har...
Svar
1
· Visningar
414
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dammigt
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp