Instagram falsk identitet.

karamelldrottningen

Trådstartare
Har tryckt på anmäl som spam men det gick inte att skriva någon kommentar till instagram.
Vad exakt är syftet med att sno andras identiteter?
Och kan jag göra nånting mer eller bara vackert rulla tummarna?
 
Nu fick jag tips från en person att även trycka på olämpligt konto och kunde klicka i varför med svar sen av en grön banner där de skulle granska kontot. Så mer än så kan jag nog inte göra utan nu är det upp till Instagram?
 
Det har hänt mig också. Förstod inte heller syftet men anmälde det (och rätt många andra anmälde också om jag minns rätt). I mitt fall var det ngn som tagit mina bilder och verkade låtsas vara jag. Jävligt märkligt men inte direkt hotfullt eller så. Kontot togs bort hyfsat snabbt efter att det anmäldes.
 
Det har hänt mig också. Förstod inte heller syftet men anmälde det (och rätt många andra anmälde också om jag minns rätt). I mitt fall var det ngn som tagit mina bilder och verkade låtsas vara jag. Jävligt märkligt men inte direkt hotfullt eller så. Kontot togs bort hyfsat snabbt efter att det anmäldes.
Ok så obehagligt. Känns ju jättekonstigt och så undrar jag om vissa har som syfte att snoka runt på andras profiler och göra någon variant på det?
Mitt namn hade de bytt men kan ju bero på annat vet inte. Så inte rakt av snott som en ny karamelldrottningen 2.0
Hoppas de är lika snabba här i mitt fall med att ta bort!
 

Liknande trådar

L
Mat Först så förlåt om dethär är en lite konstig fråga! Men jag bara skulle tycka att det var intresant att veta hur andra tycker. Men om ni...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
7 168
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Förlåt om dethär blir dåligt skrivet men det är bara tankar som jag vill få ut om vän skap och sånt. Men ja jag blev ju mobbad i skolan...
Svar
16
· Visningar
1 292
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag har hört om autism är att många som har det har mera känsla om rätt och fel motför andra. Men det stämmer ju inte för...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 969
Senast: emma-vsm
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 744
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp