Bukefalos 28 år!

Instagram Stories

tott

Trådstartare
Jag följer ett bakkonto på Instagram som ofta hänvisar till Stories för att se recept, men jag hittar inget stories via hennes konto. Hur gör jag?
 
En story ser du genom att klicka på användarens runda profilbild, om det finns en story att se är det som en ram runt bilden. Om det inte finns någon story händer inget när du klickar. En story ligger bara kvar i 24h och det är ofta problemet för mig när jag hittar äldre inlägg där de hänvisar till recept i stories... Ibland sparar vissa sina storys i höjdpunkter som man kan se om man går in på en profil som flera runda ringar under presentationstexten. Sorry om du redan vet allt det, men svårt att veta vad som är problemet i just detta fall :)
 
En story ser du genom att klicka på användarens runda profilbild, om det finns en story att se är det som en ram runt bilden. Om det inte finns någon story händer inget när du klickar. En story ligger bara kvar i 24h och det är ofta problemet för mig när jag hittar äldre inlägg där de hänvisar till recept i stories... Ibland sparar vissa sina storys i höjdpunkter som man kan se om man går in på en profil som flera runda ringar under presentationstexten. Sorry om du redan vet allt det, men svårt att veta vad som är problemet i just detta fall :)
Tack! Jättebra svar. Visste typ inget av det du skrev ;) Dumt om ett recept bara finns kvar i 24 timmar. Jättedumt!!!
 
Tack! Jättebra svar. Visste typ inget av det du skrev ;) Dumt om ett recept bara finns kvar i 24 timmar. Jättedumt!!!
Ja det är jättedumt! Tror att vissa lägger länken till annan hemsida eller blogg där receptet finns i story, men det försvinner ju oavsett efter 24h och jag har inte ork eller lust att sitta och leta på andra sidor då... :cautious:
 
Ja det är jättedumt! Tror att vissa lägger länken till annan hemsida eller blogg där receptet finns i story, men det försvinner ju oavsett efter 24h och jag har inte ork eller lust att sitta och leta på andra sidor då... :cautious:
Hon har en blogg också, men där är det skitsvårt att hitta något. Brukar ge upp.
 
Många låter sina stories ligga kvar, sparade. Det finns en sån funktion på Instagram. Isåfall finns en rad små cirklar en bit nedanför, klicka på dem så ser du.
 
Hon har en blogg också, men där är det skitsvårt att hitta något. Brukar ge upp.
Många har en särskild länk via Instagram, det heter "link in bio", klickar man på den kommer alla deras länkade inlägg upp. Ser ut såhär (skärmdump från en som jag följer)
Screenshot_20210603-130850.jpg

När jag klickar på en bild kommer jag direkt till det receptet hon länkat. Kan det möjligen finnas samma hos den du följer?
 
Många har en särskild länk via Instagram, det heter "link in bio", klickar man på den kommer alla deras länkade inlägg upp. Ser ut såhär (skärmdump från en som jag följer)
Visa bifogad fil 70810
När jag klickar på en bild kommer jag direkt till det receptet hon länkat. Kan det möjligen finnas samma hos den du följer?
Fast det där är väl inte stories?
 
När man hänvisar till recept i stories så brukar där alltid finnas en länk till receptet på t ex blogg.
 
Det hör kanske inte hit, men jag tycker överlag att instagram är svårt att förstå sig på :confused:?? Eller så är jag bara gammal och mossig - det är inte helt omöjligt det heller.... :D Jag har ett privat konto och ett konto för min bok, och jag försöker förtvivlat lära mig "spelreglerna". Egentligen har jag inte använt instagram mycket (hänger på fb i stället) innan boken blev till, trots att jag haft ett privat konto där längre, så det kanske mest är ovana. Jag vet inte.....
 

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det något sätt att se statistik för reels eller foton man lagt upp på Instagram? Det verkar så för jag såg just en kattvideo som...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Vilka här tror eller vet att ni är högkänsliga? Vad är det jobbigaste med det? Finns det fördelar tycker ni? Jag är det definitivt...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
10 674
Senast: Badger
·
  • Låst
IT & mobiler För en tid sedan fick jag veta att reels var det man skulle lägga upp på instagram för att de var populära. Så jag har lagt upp reels...
13 14 15
Svar
288
· Visningar
14 323
Senast: Gunnar
·
Kultur Ibland trillar jag need i kortvideoträsket genom facebook och instagram. Jag känner att det här inlägget har boomervarning över hela...
Svar
16
· Visningar
1 227
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp