Wille

Trådstartare
Finns det något sätt att se statistik för reels eller foton man lagt upp på Instagram? Det verkar så för jag såg just en kattvideo som hade setts x antal gånger. Men jag hittar det inte någonstans.
 
Ok, man behöver tydligen ett företagskonto för att se statistik. Och det har inte jag.
 
Ett företagskonto/kreatörskonto ger dig tillgång till mer statistik, men om du bara vill se hur många gånger din reel har visats kan du göra det från ett personkonto. Du kan antingen se det om du öppnar visningsvyn för reels från ditt konto (mittenknappen precis under din bio), eller genom att öppna någon av dina reels och klicka på "Gillas av".

Vill du ha ett företagskonto så är det superenkelt att ställa om. Jag använder företagskonton till allt utom min privata insta, just för att få tillgång till mer statistik. Man behöver inte ha ett företag för att ha ett sådant konto.
 
I snitt betalar företag 1.70kr - 17.00kr per klick och 57kr per 1000 visningar. I nedan guide får du lära dig mer om vad det kostar att annonsera på Instagram, vilka faktorer det är som avgör priset, hur Instagram-annonser jämförs gällande kvalitén och vad som skiljer åt mot att annonsera på Facebook.
 
Ett företagskonto/kreatörskonto ger dig tillgång till mer statistik, men om du bara vill se hur många gånger din reel har visats kan du göra det från ett personkonto. Du kan antingen se det om du öppnar visningsvyn för reels från ditt konto (mittenknappen precis under din bio), eller genom att öppna någon av dina reels och klicka på "Gillas av".

Vill du ha ett företagskonto så är det superenkelt att ställa om. Jag använder företagskonton till allt utom min privata insta, just för att få tillgång till mer statistik. Man behöver inte ha ett företag för att ha ett sådant konto.
Aha! Tack!
 

Liknande trådar

  • Låst
IT & mobiler För en tid sedan fick jag veta att reels var det man skulle lägga upp på instagram för att de var populära. Så jag har lagt upp reels...
13 14 15
Svar
288
· Visningar
14 070
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 357
Senast: cili
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 229
Senast: Kakis
·
Dressyr Det är ganska få topphästar som går ute i stora hagar med kompisar. De finns absolut men är verkligen inte vanligt. Är inte helt med på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 475

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp