Instagramfunktioner

BernT

Trådstartare
Kan man ta bort den funktionen på instagram som är typ "din vän Kajsa-Stina finns också på instagram under namnet blablabla"? Skitstörigt, får såna hela tiden. Vill inte heller komma upp hos andra så, går det att stänga av? Hur?
 
Om du går in under Upptäck personer, sedan Facebook eller Kontakter beroende på var förslagen kommer från, går det kanske att göra så att ditt konto inte ansluter till fb eller kontakter?
Jag har inte mitt konto anslutet till varken fb eller kontakter och har aldrig fått sådana notiser eller förslag, istället står det under Upptäck personer att jag kan hitta vänner och personer jag känner genom att välja att ansluta till fb och kontakter. Under förslag på konton att följa ser jag förslag baserade på vilka jag redan följer, inga vänner eller kontakter.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 219
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Vet ni om man kan pausa händelser från en viss person som kommer upp i messenger en tid? Är det vi så fall i facebooks inställningar...
Svar
7
· Visningar
644
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 302
Senast: cili
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 249
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp