Installation av skrivare

Ava22

Trådstartare
Blir galen! Köpte en skrivare för att skriva ut lite dokument. Köpte det billigaste, en Lexmark på Media Markt. Gjorde precis som de visade i instruktionen och tänkte glad i hågen äntligen börja skriva ut. Men nej, då funkar det inte. Försöker lägga till skrivaren, men datorn hittar den inte. Känns som jag testat allt och nu börjar jag bli riktigt grinig!
Har kört cdskivan som kommer med och det är en vanlig USBkontakt.
HJÄÄÄLP!:o:cry:
 
Sv: Installation av skrivare

Jo det var det jag menade.

Vista har väl som XP plug & play så det borde egentligen bara vara att sätta i skrivaren.

Har du kollat så att skrivaren är kompatibel med Vista?

Kolla på Lexmarks hemsida om det finns nyare drivrutiner.
 
Sv: Installation av skrivare

Jag har flera gånger varit med om att inst-programmet har lagt USBskrivare på parallellporten. Gå in o kolla på egenskaper- portar.
PL
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 926
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Svar
1
· Visningar
1 313
Senast: WSLPZF
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 921
Senast: Yrsel
·
Hästmänniskan Ja, nu är det dags att höra om det finns någon här som har erfarenhet av att hyra/äga stall och vad man egentligen ska tänka på. Detta...
Svar
8
· Visningar
2 747
Senast: Pudlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp