Installera skrivare

tinna

Trådstartare
Jag har en Samsung NC20, laptop i miniformat. Ingen CD/DVD. Jag har köpt en skrivare men i installationsinstruktionerna beskrivs bara hur jag ska installera via CD. Den ska fungera trådlöst.
Hur gör jag :confused::confused::confused:
 
Sv: Installera skrivare

Det bör finnas installationsprogram att ladda ner från skrivartillverkarens hemsida. Enda svar jag kan ge utan mer specifik info om skrivaren.

Det kan även vara så att för att få skrivaren att ansluta sig trådlöst första gången så måste du initiera den via usb-sladd, ty den måste ju på något sätt få reda på vilket trådlöst nätverk du vill ha den på. Men ett bra installationsprogram guidar dig genom alla nödvändiga steg.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Det är ju en djungel. Har kollat på laserskrivare men vill ha färg och de är så dyra. Vill kunna scanna och kopiera också. Fast kan...
2
Svar
26
· Visningar
1 340
Kultur Jag läser en hel del böcker, på olika sätt (köpta nya böcker (pocket och inbundna), köpta begagnade böcker, låneböcker från biblioteket...
2
Svar
32
· Visningar
1 307
Senast: Motacilla
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 015
Senast: tanten
·
Hemmet Inför flytten digitaliserade jag hela min film- och TV samling för att slippa släpa med en massa DVDer som vi ändå inte har nån läsare...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 845
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp