Insynsskyd

turbofling

Trådstartare
Vart kan man köpa sån där plast som man sätter på fönstret för att förhindra insyn?
Jag har letat på ikea, åhlens, hemtex och några affärer till, på designtorget fanns det men dom var lite väl dyra där. Har hittat några internetaffärer men vill helst köpa i en vanlig affär.
 
Sv: Insynsskyd

ifall du menar vanlig självhäftande halvtransparent plast så finns det ofta i färgaffärer och bygghandlar. Vet att Silvan har det här i sthlm tex.
 
Sv: Insynsskyd

Designonline.se har sån med blommor på. Annars är det nog bara att söka på fönsterfilm så hittar du något passande.
PELARGON_1_221.jpg
 
Sv: Insynsskyd

Det var ju det att jag måste beställa isåfall och jag vill helst köpa i en affär.
Googlar jag får jag också bara upp internetaffärer.
Sen vill jag helst ha utan mönster (billigare så) annars är det den typen jag letar efter.
 
Sv: Insynsskyd

Det finns på både Bauhaus och Ikea. Antagligen även på K-Rauta och andra byggvaruhus - jag vet ju inte vilka som finns i Linköping utan utgår ifrån de som finns i min omgivning.
 
Sv: Insynsskyd

IKEA har bland gardinerna. Lagerhouse har mönstrade sorter. Jag har IKEAs omönstrade till mitt badrum. Det är inte snyggt för det ser ut som en evig imma på fönstret. Ska byta till mönstrat!
 
Sv: Insynsskyd

Lagerhaus, Bauhaus och Mique finns inte här, kanske ska ta en sväng till Norrköping. Det finns alltså på Ikea, jag letade där men hittade ingen att fråga. Ska kanske titta där igen, att dom inte är jättesnygga gör inte så mycket, jag har dåligt med pengar och ska inte bo här så länge till.
 
Sv: Insynsskyd

jag gjorde en egen variant av "frostad" plast från IKEA.
vi bor i markplan och jag är lättskrämd, så jag ville ha något som dels hindrar folk från att kunna glo rätt in och för att jag ska bli distraherad när jag glor ut och inte skita ner mig när det går förbi folk :p

 
Sv: Insynsskyd

Har köpt på IKEA innan och ville köpa mer.
Var där får några veckor sedan (Helsingborg) och frågade, hittade inte dem bland gardinerna. Då fick jag till svar att det utgått. SYND för det var jättebra och enkelt att använda.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag går i planerna att köpa en lagerhylla. Spånskivor som förvisso är behandlade på något vis, men... På dessa hyllor tänker jag ställa...
Svar
5
· Visningar
567
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag är lite folkskygg :p och vill ha en undangömd trädgård. Baksidan av vårt hus är skyddad av skog och av huset då ❤, men ena sidan...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 509
Senast: sjoberga
·
Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
563
Senast: Åsa A
·
Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 690

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 112 Appen
  • Flytta eller ej?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp