Insynsskydd till balkong

molnskimmer

Trådstartare
Jag är ute efter ett sånt där tygstycke man binder upp på sidan av balkongen.. Som insynsskydd, vet någon vart jag kan hitta det?

Om någon överhuvudtaget förstår vad jag menar blir jag lite impad. :D
 
Sv: Insynsskydd till balkong

Kolla med firmor som säljer markiser. :) De brukar ha såna, gjorda av markisväv. Annars kan du nog köpa några meter väv o få tips där om hur du sätter upp det :)
 
Sv: Insynsskydd till balkong

Som sagt så brukar firmor som säljer markiser har sådana.

Jag köpte markisväv själv nyligen och satte upp på min balkong. Nästa steg är att sätta upp det lite snyggare mha öljetter.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag är lite folkskygg :p och vill ha en undangömd trädgård. Baksidan av vårt hus är skyddad av skog och av huset då ❤, men ena sidan...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 506
Senast: sjoberga
·
Tjatter I flashback forever tog de för en tid sedan upp en flashbacktråd om fikabesvikelser, och nu tänkte jag vi skulle kunna ha en sådan här...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
18 954
Senast: Stefffie
·
Trädgård & Växter Ny här i forumet och har postat ett inlägg angående den här växten i Palettbladstråden då jag misstänker att det är ett palettblad men...
Svar
12
· Visningar
2 002
Senast: Maria D
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 512
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp