Int. mästerskap i kreuth tyskland 1-5 okt

N

Natural

Vilka ska dit????

Jag o ett gäng till ska förhoppningsvis dra ner! =)=)=)=)
Ska bli kul att få se högklassig ridning =)=)=)=)

:D :D :D :D :D :D :D
 
Du menar Futurityt, vad avundsjuk jag blir :cry:
Det kommer ju att vara några svenskar där nere som behöver en hejarklack.
Du måste skriva och berätt hur det var, själv hade jag tänkt att åka ner lite senare. Närmare bestämt 13-19 Oktober på NRHA Futurityt :d :rofl:
Vi får väl se hur det blir med det men förhoppningsvis skall det bli av.
Jag skall försöka hitta någonstans att bo, hur gör ni?

Nu skall vi först kolla in RPG September Rundown och sedan Harvest Festival, den senare medan ni är i Tyskland och roar er :(

Nu skall jag gå och smörja min ömma bak, efter att ha ridit clinic hela helgen. Det har varit sååååååå j-vla kul och lärorikt. :bow:

Monke :D
 
Tjenare!

Det ska bli askul verkligen =)=)=)=) Vad är det för nrha futurity du ska på senare??? Har ej hört om det!?!?!?

Min kompis har en massa slätingar i tyskland (smidigt;) men vi blir ju nga stycken så vi kan ju inte överfalla dom ;) Vi tar nog in på nåt motell/hotell eller liknande.

Det är ju inte helt hundra än att vi åker ner men till 99% säkert är det, så det kan ju "fela" ;) HOPPAS HOPPAS!!!!
 
Det är Tyska "NRHA Breeders Futurity" i Kreuth det också.
3 och 4 åriga hästar som tävlar i antingen Bit eller Snaffle bit hackamore klasser om ca 125 000 Euro.

Sedan är det en Pullman Bronze Trophy Open och Non Pro vilket är Tysklands inofficiella NRHA klasser med 2 resp 4 000 Euro added.
NRHA USA Lawson Bronze Trophy (som är den högsta kategorin av brons trofeer) i både Open och Non Pro med 2 respektive 8500 Euro Added.

Ungdom, Rookie, Ladies, Novice horse osv osv.

Jag har aldrig varit där men det skall tydligen vara himla hög klass och bra tävlingar :d

på tyska NRHA sidan www.nrha.de men också på www.dqha.de tror jag att det finns info om detta.

Monke :D
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
14 695
Senast: Badger
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 686
Senast: Mia_R
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 304
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 401
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 37
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp