*Intagning av hästar*

P

Ponnytokig

Ska börja ta in mina hästar nattetid i början med idag.
Någon mer som ska börja stalla sin hästar nattetid idag?
 
Vi började stalla in igår. Det var första kvällen hästarna huckrat och velat gå in.
 
Stallade in i torsdags, eller iallafall fullbloden, det tyckte att det var för kallt nu. Kallbloden är ute så länge de trivs med det.
 
Ena kusen kommer stallas in på måndag.
Andra får gå ute september ut! Vi bygger om i det stallet, så de har inget val.. :angel:
Fast de har tillgång till en liten lösdrift i beteshagen.
 
Var tvungen att stalla in redan sista juli, på veterinärens inrådan.men de hann gå ute 2 månader iaf,bättre än ingenting!
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
10 992
Senast: SiZo
·
Katthälsa Hjälp! Jag vet inte vad jag ska göra. Tuva bajsar och kissar på köksgolvet, precis brevid lådan. Inte varje gång, men flera gånger i...
2
Svar
34
· Visningar
1 769
Senast: sthu
·
Foder & Strö Funderar över om det finns nån forskning kring hur länge en häst behöver tugga för att känna sig nöjd/mätt? Jag vet att hästar inte ska...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 011
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 799
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vi som letar hus
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp