*Intagning av hästar*

P

Ponnytokig

Ska börja ta in mina hästar nattetid i början med idag.
Någon mer som ska börja stalla sin hästar nattetid idag?
 
Vi började stalla in igår. Det var första kvällen hästarna huckrat och velat gå in.
 
Stallade in i torsdags, eller iallafall fullbloden, det tyckte att det var för kallt nu. Kallbloden är ute så länge de trivs med det.
 
Ena kusen kommer stallas in på måndag.
Andra får gå ute september ut! Vi bygger om i det stallet, så de har inget val.. :angel:
Fast de har tillgång till en liten lösdrift i beteshagen.
 
Var tvungen att stalla in redan sista juli, på veterinärens inrådan.men de hann gå ute 2 månader iaf,bättre än ingenting!
 

Liknande trådar

Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
628
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 270
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 155
Senast: SiZo
·
Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
356
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp