(Inte fullt så lyckat) julpyssel

Gry

Trådstartare
Tänkte att vi, med mkt kärlek, kunde ha en tävling fram till jul, om vem som har charmigast julpyssel hemma. Antingen ngt ni tillverkat själva, i nutid, eller som barn i tex slöjden, eller som tex era barn har kommit hem med. Det är alltså mindre lyckat pyssel som efterfrågas. Den 23 dec vinner den som fått mest skratt eller tumme upp. Man känner själv om ens barn klarar av denna typ av offentlig visning av sina alster, vilket ju kan vara lite olika.
Jag börjar med min sons bordtennisrackstomte. Jag förstår om ni redan nu känner att ni ger upp. Och han bjuder mer än gärna på detta vackra alster. Han är 18 år idag så han hälsar att det är preskriberat.
 

Bifogade filer

  • 43B372C9-7BFE-42CD-8C6A-34A779A17442.jpeg
    43B372C9-7BFE-42CD-8C6A-34A779A17442.jpeg
    23,2 KB · Visningar: 155
Åh, perfekt tråd att hitta just idag!
Jag plockade i mitt julpynt förut och fick syn på min Lucia jag gjorde när jag var liten. Tyvärr får hon ligga kvar i lådan detta året. Men hon har ett väldigt vackert ansikte, så ni kan ju förstå att jag inte kan göra mig av med henne.
20201212_225554.jpg
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 334
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp