Inte gömma allt bland tusentals inlägg under intetsägande rubrik - Utbruten från Vad gör jag o mina bukevänner?

Funderar på om regeln numera är att man inte får svara på ett ämne? Dvs svara och anknyta till det som den andra användaren skrivit? Både i trådar och dagböcker.

Jag är numera helt förvirrad. Allt som en gång VGV tråden skulle vara, dvs småprat ska nu in i egna trådar? Vem är ärligt intresserad av att en tråd ska handla om att jag inte har kroppshår och andra har det?
 
Men vad äääääär detta.

Nu har jag fått notiser om att två lite nonsensaktiga inlägg av mig har blivit utbrutna från den här dagboken. Utbrutna från en dagbok??

Moderatorerna svingar piskan. Det är inte roligt.
Alltså - om nu @Gunnar skriver att han har brutit ut några ämnen - är det då inte enklare att ställa frågan direkt till honom? Oddsen är betydligt lägre att du får svar om du ställer frågan till den det berör.
 
Alltså - om nu @Gunnar skriver att han har brutit ut några ämnen - är det då inte enklare att ställa frågan direkt till honom? Oddsen är betydligt lägre att du får svar om du ställer frågan till den det berör.

Med risk att bli bannad, få min fråga utbruten i en egen tråd. Men jag håller med @tanten. Det har hänt något konstigt. Tidigare så förstod folk själva när dom kapade en tråd och skapade en ny. Detta behövdes inte göras av några moderatorer.

Ligger det ekonomiska skäl bakom? En försäljning av sajten där man måste visa på ett visst antal nya trådskap varje dag?

Och Ja! jag skickar denna fråga till @Gunnar oxså.

För nu börjar nog vi alla undra. Dagboken har det inte kapats och klippts i tidigare så vitt jag vet.

/B
 
Du citerade mitt inlägg med en sur kommentar, jag borde antagligen ha ignorerat den men jag försökte vara informativ. My mistake.

Jag har inget att fråga honom om, varför behöver jag då upplysningen ens?

Fattar nada och ärligt talat så rycker jag bara på axlarna och är inte det minsta sur.
 
Fascinerande hur den bra stämningen går att förstöra på några dagar... det här är vansinne. Klart att det är @Gunnar s forum men om syftet är att öka trafiken och trådskapandet är det här senaste experimentet med utbrutna trådar väldigt korkat.

Väldigt många inlägg handlar ju bara om hur dumt det blir med ologiskt utbrutna trådar och folk som undrar vad som hänt med forumet... inte gör det forumet mer attraktivt.
 
Senast ändrad:
Fascinerande hur den bra stämningen går att förstöra på några dagar... det här är vansinne. Klart att det är @Gunnars forum men om syftet är att öka trafiken och trådskapandet är det här senaste experimentet med utbrutna trådar väldigt korkat.

Väldigt många inlägg handlar ju bara om hur dumt det blir med ologiskt utbrutna trådar och folk som undrar vad som hänt med forumet... inte gör det forumet mer attraktivt.
Tack! (för att någon mer vågar ifrågasätta).
 
Fascinerande hur den bra stämningen går att förstöra på några dagar... det här är vansinne. Klart att det är @Gunnars forum men om syftet är att öka trafiken och trådskapandet är det här senaste experimentet med utbrutna trådar väldigt korkat.

Väldigt många inlägg handlar ju bara om hur dumt det blir med ologiskt utbrutna trådar och folk som undrar vad som hänt med forumet... inte gör det forumet mer attraktivt.
Tack! (för att någon mer vågar ifrågasätta).
Men det är klart att det går att ifrågasätta?
Däremot så är det ju lite rakare att ifrågasätta på rätt forum (Bukefalos) och till rätt person ( @Gunnar ) än att bara säga det i en tråd som väl inte handlar om hur forumet sköts, eller hur?
Det går också alldeles utmärkt att ifrågasätta i PM till Gunnar om man inte vill att ens ifrågasättande ska luftas för allmänheten. :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 042
  • Artikel
Dagbok Det fortsätter att mala tankar om ensamhet i min skalle till och från. Ibland ramlar jag ner i en liten grop och allt känns eländigt...
Svar
2
· Visningar
608
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 668
Senast: lundsbo
·
Övr. Barn Sedan en tid tillbaka är vår snart åttåriga son extremt konfliktsökande i hemmet. Det är alltså med mig och hans far som dessa bråk...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
12 509
Senast: Imogen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Löss
  • Fjordingtråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp