Inte så tokigt med säkerhetsväst!

I

Idka

Igår fick jag en säkerhetsväst klass 3 av min pappa i present.
Självklart blev jag glad, men ändå tänkte jag lite att hm, är det inte väldigt obekvämt med väst...
Men efter en provtur idag kan jag meddela att min väst verkligen inte kändes obekväm alls, jag glömde bort att jag hade på mig den så fort jag kommit upp.

Så jag vill verkligen tipsa om att det finns bekväma västar och att man får prova några innan man tvärvägrar!
 
Vad bra att du har hittat en som passar bra och inte är klumpig! En del kan vara näst intill oanvändbara, tyvärr. Men det är jättebra att ha en! :)
 
Ja verkligen!

Jag var lite orolig för att jag skulle få en dyr väst som jag inte ville använda och ha dåligt samvete för det...
Men så belv det inte, västen är kanon!
 
Jag fick lägga några fler hundralappar på min, men det är det värt att ha en bekväm väst som verkligen används tycker jag. :bump:
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 038
Senast: JennyLz
·
  • Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 895
Senast: Voeux
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 402
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 250
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp