Bukefalos 25 år!

"Internet adressbok"?

S

Spider84

\"Internet adressbok\"?

Finns det någon sådan.
Jag har alltid tusentals av länkar (inte riktigt kanske... :D ) som jag sparar ner i Word och skriver vad de är om.

Finns det ingen typ adressbok som man kan ha så fort man öppnar internet där man kopierar in adressen och sedan skriver kort om vad det är för sida?

Tyckr att det borde finnas något sådant att köpa eller ladda ned. Annars kanske det borde göras? :confused:

Re: \"Internet adressbok\"?

Du kan väl lägga dom som favoriter. Där går det ju å göra mappar å byta namn på dem så man vet vad de handlar om!

S

Spider84

Båda var bra idéer, men jag skulle fortfarande vilja ha en sak som ligger som icq:en gör.
Lätt att bläddra i och så, men ja, ja, man kan inte få allt man vill ha...tyvärr. :p

men om du väljer 'visa' -> 'favoriter', så får du ju en lista som är enkel att bläddra i osv i ena kanten av ie. fast det är kanske fortfarande inte vad du letar efter?

S

Spider84

:D
Hehe nej. Visst är jag krånglig? Men jag får väl köra på det.

Liknande trådar

IT&mobiler Jag tänkte på tråden om billigast mobilabonnemang. Jag har mobilt internet via Tele2 nu och är så trött på att det är så gräsligt...
2 3
Svar
59
· Visningar
1 041
Kropp&Själ Hade inte Filofaxs hemsida varit så galet dålig och långsam kanske jag fått lite mer klarhet i vad jag söker och om de matchar mina...
2
Svar
39
· Visningar
1 177
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
15 003
Hundavel&Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
Svar
14
· Visningar
1 505

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gangsterrap och samhällets respons
  • Bonde Söker Fru 2021
  • Vad gör vi? Del CXLI

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack #8
  • Valp 2021 - del 2