internet butiker för trav ,travex.nu

G

gogge

Finns det någon som beställt varor från travex.nu och fått dem?
jag beställde för flera veckor sedan, 7 arbetsdagar har man som lev tid men har inte fått några grejjor eller hört från dem, finns det verkligen inga seriösa människor bakom detta företag??
var beställer ni era saker?? över internet eller köper ni dyrt direkt på banan, trots allt så verkar alltid internet butikerna billigare men vad hjälper det när dom aldrig skickar grejjorna?? det är andra gången detta händer mej, en gång skickade jag efter saker från ett travföretag utanför tingsryd (ej börjes) dom skickade inte heller sakerna eller hörde av sig... jag blir så :mad: :mad:
letar efter ett seriöst företag som har det mesta till travet där man kan skicka efter, dom flesta vanliga internet butiker har ju bara lite travsaker och inte direkt ovanliga saker som tex suspensoar osv osv.
tipsa mej så blir jag glad :banana:
 
Har du provat att ringa dem.Såg att det fanns telefonnummer till dem?
Ett företag som jag har skickat efter ifrån och fått mina varor är Bidermans.
Kanske inte de billigaste men fick i alla fall varorna snabbt
 
Jag köpte ett par tömmar från Travex för många år sen, de kom som de skulle. Jag har även handlat från QC innan de försvann. Samt Conscators produkter, vilket funkat bra. Men den sistnämnda går väl inte riktigt att räkna som travshop med öronproppar, pulsmätare och snackande tidtagare som produkter? :)

/// Ghost
 
Jag tror sidan ligger kvar på nätet men att affären upphört. Har för mig att frågan har varit uppe tidigare på trav, gör en sökning på travex på forumet.

Köpte en sele från dem för några år sedan men fick fel brösta. Ringde till dem och de fixade en ny, men det hela tog tid pga att tärnsjö fick inget läder pga hysteri med galna kosjukan just då. Fick med ett gäng t-shirts som plåster på såren för att jag fick vänta. ´

jonte
 
Jag köper alltid från Travprylen i Bollnäs. De har ingen hemsida utan man får ringa till dem så faxar de en lista över vad de har. Men jag brukar bara ringa och fråga och det går utmärkt. första gången som man beställer så får man betala in i förskott. Paketet kommer nämligen med bilspeditionen hem till din dörr. Och då går det inte att skicka med postförskott. andra gången så skickar de med en faktura och då har du 30 dagar på dig att betala. Jag brukar få varorna inom 3 dagar. Telefon nummret är: 0278-19582 eller 070-5819188

dom har även en annons i B-tränar tidningen :rofl:
 
Travprylen har hemsida?! Tror det var travprylen.com?? De är suveräna att ha att göra med och jag handlar väldigt mycket från dem. Biderman ger jag inte mycket för, de är dyra på grejorna samtidigt som de har lång leverans och då de väl kommer brukar hälften vara glömt :devil: .
mvh jesse
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 492
Senast: nickan1
·
Relationer Såhär i bröllopstider har jag fått en inbjudan för någon månad sedan. Mamma ska gifta sig med sin sambo sedan många år tillbaka. Jag är...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 337
Senast: Avalbane
·
Äldre Är det någon mer här som har en eller känner någon som har? Om det är så är det bara jag som råkat illa ut eller är det strul med...
Svar
12
· Visningar
1 178
Senast: Energi
·
Skola & Jobb Alltså är det någon ny era med arbetsmoral som möglar nere i källaren nuförtiden?! Jag är så in i hela helsiket trött på företag som...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: Aliche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp