Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

internet dör alltid

cili

Trådstartare
kl. 22:00-24:00 är mitt internet helt dött, nån som har nån aning om hur man gör så att det fungerar?
det fungerar sedan i en timme och är dött tills nån gång på morgonen
min dator sitter i samma bredband som en annan här hemma, men den datorns internet fungerar dygnet runt, det är bara min som krånglar

C

cutetrash

Kolla nätverkskortet. är det för gammalt så finns det en stor risk att det inte orkar med bredbandsuppkopplingen och därför dör lite då och då. Kan även ha att göra med att dotorn blir för varm, och då funkar den som bäst när den har stått avstängd ett tag.
Hoppas det löser sig!

F

Formosus

Om du har Explorer 6.0 kan du ju försöka installera om eller laga ev fel. Gå in på installera program i kontrollpanelen och gå vidare därifrån. Jag har också haft problem med min bredbandsuppkoppling men det löste sig när jag gjorde ovanstående.

Å andra sidan, om det gäller "hela uppkopplingen" dvs att även mailen inte fungerar så har jag ingen aning...

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6486 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Kropp&Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
1 049
Skola&Jobb Hej! Om ni har blivit besviken på genomfört medarbetarsamtal och lönesamtal, hur har ni fått tillväga då? Om ni är chefer, hur agerar ni...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
12 099
Skola&Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
2 609
Hundhälsa Upplever ni att äldre hundar har svårare att vara ensamma hemma? Ruben är 13 år nu och har aldrig haft några problem med att vara ensam...
Svar
14
· Visningar
1 235

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar