internet dör alltid

cili

Trådstartare
kl. 22:00-24:00 är mitt internet helt dött, nån som har nån aning om hur man gör så att det fungerar?
det fungerar sedan i en timme och är dött tills nån gång på morgonen
min dator sitter i samma bredband som en annan här hemma, men den datorns internet fungerar dygnet runt, det är bara min som krånglar
 
Kolla nätverkskortet. är det för gammalt så finns det en stor risk att det inte orkar med bredbandsuppkopplingen och därför dör lite då och då. Kan även ha att göra med att dotorn blir för varm, och då funkar den som bäst när den har stått avstängd ett tag.
Hoppas det löser sig!
 
Om du har Explorer 6.0 kan du ju försöka installera om eller laga ev fel. Gå in på installera program i kontrollpanelen och gå vidare därifrån. Jag har också haft problem med min bredbandsuppkoppling men det löste sig när jag gjorde ovanstående.

Å andra sidan, om det gäller "hela uppkopplingen" dvs att även mailen inte fungerar så har jag ingen aning...
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 666
Senast: Ullmerkott
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 189
Senast: Enya
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
807
Senast: escodobe
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 402
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp