Internetkrångel

Guldaskig

Trådstartare
Jag blir så trött på min dator! :mad: När jag har internet uppe händer det väldigt ofta att internet slutar fungera och jag måste stänga ner det och starta ett nytt fönster. Det är dock bara internet som hänger sig, inte msn eller något annat. VARFÖR?! Jag blir galen på det!! Kan det vara för att jag har för mycket bilder eller musik på datorn? Den är liksom bara 3 månader och köpt helt ny så jag förstår inte vad det är som är fel!

Help :p
 
Sv: Internetkrångel

Kan väl säga att MSN och sådant också är en del av internet ;) Det jag antar att du syftar på är att du inte kan visa webbsidor med Internet Explorer. Det har inget med hur mycket bilder eller musik på datorn åtminstone. Låter konstigt att det fungerar när du startar om din webbläsare. Undrar om det kan vara att du har någon brandvägg som fått fnatt, eller att du råkat få in något skräp.
 
Sv: Internetkrångel

Tja, enklast är väl att försöka sparka på någon datorkunnig person i bekantskapskretsen som kan komma och titta på datorn, tror jag.
 
Sv: Internetkrångel

Jag har antivirus på datorn ja. Och dendär länken kändes lite läskig :eek::p
 
Sv: Internetkrångel

Kör en fullständig genomsökning med ditt antivirus då. Och den länken är inget farlig, jag lovar.
 
Sv: Internetkrångel

Men vad händer när man trycker då? Att man vill kolla genom datorn... kan man ha allt annat uppe samtidigt eller måste man stänga ner allt?
 
Sv: Internetkrångel

det verkar läskigt... massa konstiga saker som jag inte förstår.. hoppas nog över det och ber grannen komma in :p

men tack för hjälpen!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 066
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Igår låg jag i godan ro på soffan och tittade på "På Spåret" när det plötsligt började lukta rök. Jag trodde att jag inbillade mig...
2
Svar
26
· Visningar
2 793
Senast: bettysmatte
·
Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 712
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp