Inventering

Vica

Trådstartare
Eh ja.. Inventerade i mitt skåp i stallet en snabbis igår. Hann inte med så mycket men jag kom fram till att jag har löjligt mycket grejer!! :eek::angel: På en halvtimme kom jag fram till detta;

Sadel; 1st
Träns; 4st
Bett; 7st (olika stl & sorter)
Benskydd; 6 par (olika sorter & stl)
Boots; 3 par
Stigbyglar; 3 par
Schabrak; 23 st :p
Täcken; 11 st (ska köpa ytterligare två) :D
Rid-/reflextäcken; 2 st
Spön; 3 st
Bandage; 20 st
Paddar; 8 st
Grimskaft; 5 st
Grimmor; 9 st
Stigläder; 3 par
Hovkratsar; 5 st (frågar mej själv varför, hela tiden) :confused:
Svampar; 17 st (likaså här, varför?? visserligen olika stl och färger, men ändå!)
Sadelgjordar; 3 st


Är jag extrem eller har ni lika mycket skit? :angel:
 
Sv: Inventering

Jadu, beror på hur många hästar du har. har du bara en så kanske, men ja har själv en hel drös med grejjer. :)
 
Sv: Inventering

23 schabrak, de var inte mycke;)

Jag har inte vågat mig på att räkna mina, ändå sålde jag bort det mesta i våras jag inte använde eller ville ha kvar. För pengarna uppdaterade jag till nya saker istället.
 
Sv: Inventering

jag har inte vågat räkna allt i garderoben hemma.. Men det är iaf 4 lådor med grejor till hästen, plus täcken grimmor sadel o.s.v. som är i stallet. Och jag ar bara haft hästen sen januari :o
..var kommer allt ifrån? :eek:

men det är ju så kul att handla nya saker till hästen.. :angel:
 
Sv: Inventering

jag har inte vågat räkna allt i garderoben hemma.. Men det är iaf 4 lådor med grejor till hästen, plus täcken grimmor sadel o.s.v. som är i stallet. Och jag ar bara haft hästen sen januari :o
..var kommer allt ifrån? :eek:

men det är ju så kul att handla nya saker till hästen.. :angel:

Har du också 17 svampar? :)

Jag är nog lite shoppinggalen..
 
Sv: Inventering

haha, njae..har knappt en svamp (förutom de som används för rengöring av grejorna..).. :p

men lindor, grimmor, grimskaft och ledrep...o.s.v. div. småprylar som aldrig används men ändå har förökat sig :eek:
och fleecetäcken!
 
Sv: Inventering

Hehe det där låter som mitt skåp om man tar bort några schabrak och lägger till massor av grimmor. Jag har bara en häst, men man kan tro att hon har trettio huvuden! ;)
 
Sv: Inventering

Hehe det där låter som mitt skåp om man tar bort några schabrak och lägger till massor av grimmor. Jag har bara en häst, men man kan tro att hon har trettio huvuden! ;)

Haha :rofl: ska vi byta lite? Jag behöver lite nya grimmor så kan du få lite schabrak? ;)
 
Sv: Inventering

Hehe det kanske hade vart nåt! Nu senast var jag på Stadium där de reade ut hästgrejer. Jag fick syn på en jul-grimma och tänkte "hmm... har flera röda grimmor, men hon HAR faktiskt inte en med tomtar på...." XD Anonyma Grimmoholister nästa?
 
Sv: Inventering

hHaha jamen självklart! Köpte ett rosa schabrak på Scandinaviumtävlingarna och då var jag tvuuuuuungen att köpa ett rosa träns också :P Hehe stackars hästen såg ut som en discokula ;)
 
Sv: Inventering

Jag är så stolt över mig själv, just nu håller jag på att gå igenom alla mina saker och det jag inte använder läggs ut på tradera. Inget sparande här inte :devil: Jag har alldeles för mycket saker till min foderhäst.

Några av sakerna
5 grimmor med tillhörande grimskaft
7 hovkratsar (vart kommer de ifrån???, har dessutom 3 exakt lika dana)
4 ryktborstar
9 träns
3 (egentligen 4) sadlar

sen vågar jag inte mer :p

Men det är väl så att Bellis vill ha mycket saker :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till min tredje ulvlek, den här gången är det temalöst då jag har idétorka. :p Notera att det finns en ny regel kring...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
12 050
Senast: Artline
·
Utrustning Tror nog att det är fler än jag på det här forumet som har lite mera prylar än vad man egentligen kanske behöver :angel: Men så började...
Svar
15
· Visningar
1 534
Senast: Bliss
·
Äldre Försöker ändra mig själv till att bli lite mer minimalisk i prylväg, och sitter om och om igen och intalar mig själv att jag inte måste...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
15 320
Senast: Inte_Ung
·
L
Ekonomi & Juridik OBS – KOPIERA INTE NÄR DU SKRIVER SVAR pga LÅNGT INLÄGG – gör en egen sammanställning med TIPS / RÅD – Tack !!!! Förvirringen känns...
2
Svar
24
· Visningar
5 718
Senast: Lyckan i Halland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp