Invigningskläderna – hiss eller diss?

Något av det mest fruktansvärda jag sett i genren :rofl: Absolut inte sportigt, det ser ut som illasittande myskläder eller landstingspyjamas! Och den "blå" färgen ser verkligen inte blå ut och jag tror inte min skärm är SÅ off...
Jag håller med, de blå ser ut som det jag kallar "landstingsgrönt", även om jag egentligen inte tror det var landstinget som använde den färgen
 
Jag tyckte det var hemskt fult men sen gick jag in och tittade på hur tidigare designer sett ut och i relation till det så var det plötsligt inte lika illa :D
 
Hade man bett italienare om hjälp hade det inte kunnat gå fel!

Nu ser det ut som om de skulle kunna jobba på en återvinningsstation.
 
Här är en screen shot....
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20210725-123750_Google.jpg
    Screenshot_20210725-123750_Google.jpg
    245,6 KB · Visningar: 120

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Tysklands Michael Jung bröt den brittiska dominansen och Sara Algotsson Ostholts dressyr lyfte det svenska laget inför terrängen. De...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I Avenches fortsätter EM i fälttävlan med ännu en dressyrdag - nu ska resterande lagryttare samt de individuellt tävlande göra sitt...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Företag Keps, Hoodie och T-shirt med Stallets/Föreningens logga. Vi är ett företag som designar och trycker kläder. Vi är samtidigt verksamma i...
Svar
0
· Visningar
1 618
Senast: Pressit
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 464
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp