IP-TV. Hur få rätt lokalkanal?

Jeps

Trådstartare
Vi har numer IP-TV. Fick min box i veckan och har fått igång den utan problem. Men har numer Stockholms lokalnyheter. För mig som bor i Norrbotten är de tämligen ointressanta. Är det någon som vet om det går att få rätt lokalkanal och hur man då går tillväga?
 
En gissning:
Norrbottens kanske inte sänds via IP-TV än?
Då får man väl Stockholms.
Vill minnas att man inte kan se alla lokala nyheter live via svtplay heller, bara i efterhand.
 
Vi har numer IP-TV. Fick min box i veckan och har fått igång den utan problem. Men har numer Stockholms lokalnyheter. För mig som bor i Norrbotten är de tämligen ointressanta. Är det någon som vet om det går att få rätt lokalkanal och hur man då går tillväga?
Vilket tv bolag har du? Jag vet när vi hade viasat var det Stockholm som gällde på 1 eller 2. Vi kunde få in öst på någon högre nr men SVT Sörmland gick inte.
 
Vilket tv bolag har du? Jag vet när vi hade viasat var det Stockholm som gällde på 1 eller 2. Vi kunde få in öst på någon högre nr men SVT Sörmland gick inte.
Har telenor. Gissar att jag måste kontakta dem, men är så drygt med telefonkö.
 
Vi har ip-tv via allente. På vanliga svt1 har vi Stockholmsnyheter men på kanalplats 313 finns Uppland. Så leta bland andra kanalnummer!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 557
Senast: BernT
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 046
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 530
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 756
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp