Iphone XS eller SE (2020)

lo2

Trådstartare
Har ni någon av dessa? Vilken tycker ni fungerar bra till framförallt foto och filmning av häst och andra djur?
Ni som har XS tycker ni att den är stor att ha med i stallet och under ridturer? :)
Vad har ni för erfarenheter?

Funderar på att köpa en av dessa men är framförallt storleken som får mig att fundera på en SE istället för XS.
 
Mina barn har SE(motsvarande prestanda 6 an ) fungerar fortfarande ok nu fyra år senare. Jag gillar storleken på dem. Min sexa tycker jag är för stor egentligen.
 
Mina barn har SE(motsvarande prestanda 6 an ) fungerar fortfarande ok nu fyra år senare. Jag gillar storleken på dem. Min sexa tycker jag är för stor egentligen.
Jag tror @lo2 menar nya SE som kom i år. Jag har också den gamla SE som ser ut som en 5:a. Men den säljs ju inte längre.

@lo2 jag har inte koll på specifikationerna tyvärr. SE är inte jättemycket mindre så jag skulle inte låta måtten vara det styrande om det i övrigt är stor skillnad på telefonerna
 
Jag kan inte jämföra och jag rider inte så jag har inget att säga på den punkten heller, men jag älskar min XS. Jättebra kamera och precis lagom stor tycker jag.
 
Jag har iPhone 11 och tycker den är i största laget om jag ska skriva med en hand. Får inget bra grepp så tummen når över hela skärmen. Jag hade inte velat ha en större modell.
 
Vill du ha en riktigt bra kamera kan jag verkligen rekommendera 11 Pro. Helt klart outstanding! Inte så stor heller! :)
 
Detta är en typisk fråga där det lönar sig att titta på jämförande tester i fackpress. De enda forumsvar som kan vara av värde är ju de från folk som har konkret erfarenhet av både XS och SE(2020), och det är nog inte så många.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Nu när ekonomin är som den är i landet, så funderar jag på om byteshandel möjligen kommer att öka? Vad tror ni? Vad har ni för...
Svar
1
· Visningar
1 080
Hundavel & Ras Har försökt posta denna tråd 2 ggr under morgonen nu, men det har strulat. Provar igen: Jag är förnärvarande hästägare. Hästen är ingen...
2
Svar
24
· Visningar
1 729
Senast: Fetaost
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 104
Senast: Mabuse
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
2 896
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp