Ipl för hemmabruk?

mars

Trådstartare
Fungerar det öht?
Hört att de inte fungerar på ljusa hår.
Någon som är nöjd?
Vilket märke och modell isf?
Finns ju en del rea på sådana apparater nu på black week.
Men 3000 -4000 kr är ju fortfarande väldigt mycket om det inte fungerar.
Annars vilken epilator rekomenderar ni?
 
Funkar klockrent på mig som har mörka hårstrån men väldigt ljus hy. Jag har en Philips Lumea som förvisso är rätt gammal vid det här laget men som fortfarande fungerar när jag väl behöver den.

Många påstår att man måste göra om hemmabehandlingarna för att håret inte ska växa tillbaka. Jag gjorde mina första behandlingar på benen för många år sedan och har knappt fått tillbaka ett enda hårstrå trots att jag inte lasrat på flera år.

Jag är dock idealisk för den här typen av behandling i och med att jag har så mörka hårstrån så hur det funkar för någon med ljusare hår är nog högst individuellt.
 
Jag är nöjd med mina, har en Braun och en Smoothskin. Båda funkar, Smoothskinnen är snäppet vassare men gör mer ont / påverkar huden mer.

Har mörkt hår på hyfsat ljus hud (men jag är inte "helvit").

Smoothskinen kostar bara strax över 2k.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
13 991
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler De senaste 7-8 åren har jag haft en Kindle Paperwhite som har fungerat jättebra och utan problem överlevt de många hundra böckerna jag...
Svar
14
· Visningar
915
Senast: Trasten
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 575
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 066
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp