Bukefalos 28 år!

S

skejtgrl

wiie! Jag köpte en inatt från www.apple.se! En rosa som det står "skejtgrl" på där bak! Najs!

nu tänkte jag höra om det e någon här som har någon ipod MINI? Synpunkter? jag har hittills bara hört bra saker!

Är iaf så nöjd! :banana: :banana:
 
Sv: Ipod Mini

Jag har en, tycker den är bra! Det ändå negativa jag märkt med den är att den gillar inte att ligga i - grader flera veckor i rad, den kan vara lite svår att starta då :angel: Men kanske inte är så konstigt, egentligen ;)

Tog en i silver, utan ingravering.
 
Sv: Ipod Mini

Jag har beställt en! Det blir en blå eller rosa, men jag skulle hellre vilja ha en rosa!!
Det enda som stör mej liteär att den inte har nån radio..och ja jag vet att det inte behövs när mankan ha så mkt musik, men jag tycker det kan va skönt att lssna på radio ibland..

å sen så kan man väl inte hänga dom runt halsen lr? utan måste ha dom i nn ficka hela tiden?
 
Sv: Ipod Mini

man får med (iaf därifrån jag best'ällde) en bältesrem eller vad det stog.. :S
 
Sv: Ipod Mini

bältesrem? har man den runt halsen eller magen :confused: Tänkte bara för bälte låter som skärp hehe :p
 
Sv: Ipod Mini

Den tycker jag är väldigt ful och klumpig.. En plastsak om jag minns rätt..
Köp en väska till istället, perfekt tycker jag :)
Finns så man kan sätta fast dem i byxorna, eller annat ställe. Även om den är ganska stor så märker man inte av den..
 
Sv: Ipod Mini

Har blivit riktigt sugen på att skaffa en nu...har läst lite om dem & det skulle vara den perfekta prylen för mig som är musikberoende :)

Jo, de går både att ha på armen & runt halsen...men då måste man köpa till tillbehör.
 
Sv: Ipod Mini

jag lär nog ändå oftast ha den i jackfickan känns de som.. :) men det e jättebra att det finns tillbehör som man kan köpa.
 
Sv: Ipod Mini

Jag har en, rosa såklart
enda nackdelen är att jag egentligen borde köpt en vanlig med mer utrymme, insåg inte hur för mkt bra musik jag har på datan ;)
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 252
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 733
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 696
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 902
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp